dimecres, 25 de març del 2020

1º curs: Aprenent a casa II

PROPOSTA D'ACTIVITATS:
Cantar una o dues cançons que inclouen l'escala o el nom de les notes:



Dibuixar una escala que puge i baixe, escribint en cada escaló el nom de les notes:

Toca ritmes amb palmes, objectes sonors o instruments musicals:

        https://youtu.be/dZ-KHaNgSqU      

Dibuixar la negra i el seu silenci:

Inventar i escriure ritmes per a tocar després amb palmes o objectes sonors:
Inventar ritmes utilitzant dibuixos o paraules

Experimentar amb les qualitats sonores (ràpid-lent, fort-suau i agut-greu). Fer sons diferents del nostre entorn i classificar-los:

Cantar una mateixa cançó jugant amb les qualitats sonores (ràpid-lent, fort-suau i agut-greu). Exemple de cançó coneguda per l'alumnat: "La clau de sol és com un caragol, que puja al cel i baixa en ascensor". Primer poden cantar la cançó completa lentament i dresprés ràpidament, fort i suau, etc.


Dibuixar les figures musicals que apareixen en el vídeo en este ordre de lent a més ràpid (redona, blanca, negra, 2 corxeres i 4 semicorxeres): https://youtu.be/waay5H1MtLs


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada